Merhaba bebeğim 12 buçuk aylık.
son 2 haftadır sadece uyku saatlerinde uyuyacağı zaman emiyor.
Onun dışında çok nadir canı sıkılınca falan emmek istiyor.
3 öğün yemek yiyor arada hep elinde bir meyve veya atıştırmalık bisküvi vs . yiyor.
zaten uyumak için emerken de çok az emip uyuyor. hala gece uyanınca emerek uyuyor. o da 30-40 saniye belkş emiyordur.
Ne yapacağım bilmiyorum ben 2 yaşına kadar emzirmek istiyorum. Ama uyumak içinde emmeyi bıraksın istiyorum.
Zaten emerek uyumayı nasıl bıraktırıcam bilmiyorum ama bunu bırakırsa emmeyi de tamamen bırakır diye korkuyorum.
Ne yapmalım bilmiyorum.