Hanımlar 19 aylık kızım var doğumdan 3 ay sonra adet olmaya başladım düzenli olarak 5-6 ay oldu sonrasında hep gecikmeli oldu son iki aydır da gününden erken geliyordu bu ay çok garip oldu 7 gün erken lekelenme gibi oldu 3-4 gün öyle sürdü sonra kesildi hiç adetmişim gibi gelmedi öyle sıradan akıntı gibi hissettim hep emzirirken normal mi böyle yoksa bir sorun olabilir mi başına gelen var mı