gokcen_ hiç birşeycik olmaz. Ben 2 ay öncesinde çektirdim dişin sadece hafif ucu görünüyordu. Ama iyi bir çene cerrahisi bulmanı tavsiye ederim benim doktorum iyidi sonrasında şişlik dahi olmadı. His kaybı muhabbetini sordum bu zamana kadar hiç öyle virşey başına gelmemiş çok az bir ihtimalmiş. Ve benim dişim de zorlu bir operasyondu cidden. İşlem sonunda ayağa kalkamadım stres yaptığım için kendimi kasmışım baya başım döndü 😂