semalp05 Bebeğim üç aylık öksürüyor iki gündür de balgam var bugün öksürmeye başladı hapşırma öksürme arası 10 dakikada bir oluyor ne yapabilirim bilenler lütfen cevap verebilir mi o öksürdükçe çok üzülüyorum
Hanifeelif semalp05 Merhaba benim kuzum da 3 aylıkken öksürme burun akıntısı vardı hastaneye gittim geniz akıntısı var Allah’tan ciğerlerine inmemiş dedi doktor hemen antibiyotik yazdı burnunu bol bol temizle dedi Çok şükür atlattık Bence gidin hastaneye
nisnurdmr Doktprum öksürüğü kesmeye çalışma demişti, bebeğiniz ztn çok küçük sabah direk doktora gidin en sağlıklısı bu olur geçmiş olsun
semalp05 nisnurdmr İlaç vermeyeceği için doktorada gitmek istemiyorum buhar makinesi Alıp serum fizyolojik koyup hava vermemi söylediler ne kadar işe yarar bilmiyorum ama hırıltısıda var ne yapıcam hiç bilmiyorum
artcmn semalp05 yani o ise yaramayacagini düşündüğünüz sey iyileştirecek biraz uzun sürüyor bi kac gun ama o çocuğa antibiyotik vs eğer veriliyorsa asıl kullanmayın. Direkt antibiyotik dayayan hele ki balgam icin başından saviyodur. Alın havayı düzenli verin iyi geliyor. Zaten cok kucuk su an o yüzden burada hic vakit kaybetmeyip tedavisine başlatın.
kikis semalp05 siz burdan yardım istiyorsunuz kendinizde ne yapacağınızı bilmiyorsunuz ama doktora niye gitmiyorsunuz anlamadım ben. Ya ciddi bir şeyse Allah korusun rsv filan kapmışsa ? 3 aylık bebek için her durum acildir ve doktora gidilmelidir
deniz255 semalp05 ilaç niye vermesin? Eğer ciğere indiyse ayına uygun antibiyotik ve hava verir. Gerekirse yatış yapar
semalp05 handan36 sizede çok geçmiş olsun bize test falan yapmadılar burun temizliği ve hava vermemizi söylediler düzenli yaptım balgamını falan temizledi öylelikle geçti hamdolsun