Kızlar merhaba goon marka bebek bezi kullanıyorduk çok memnunduk gerçekten de primanın muadili idi. Goon marka piyasadan kaldırılınca primaya geçtik muadil olduğunu gerçekten deneyerek anladık.2 numara bezden 10 paket var eşim adet hesabını yanlış yapmış fazla almış almak isteyen varsa satıyorum .