dgltkn Kızlar uyku tulumu aldım evimiz 25derece zıbın ve uyku tulumu giydirdim , instagramda altına kıyafet gıydıren var yanlış mı yaptım üşür mü uyudu suan ?
etuerk dgltkn bebeğe göre değişiyor bence ama sıcaklık olacak zaten çok yüksek o yüzden iyi. Takip edersiniz üşür gibiyse pijama da giydirirsiniz.
Birerkekannesi_ dgltkn 1 tog giydiriyorum sizin gibi sadece zıbınla yatıyorum çok nadir üşüyüp çiş kaçırıyor 22-24 arası için iyi oluyor.
HELELEKADIN dgltkn bizim odanın içi 22.23.24 arası gidip geliyor zıbın+ 1.6 tog tulum giydiriyorum sık sık ayaklarına falan da bakarım ensesine özellikle üşüdüklerinde enseleri soğuk oluyormuş takip et üşüdüğünü anlarsan bi battaniye falan atarsın üstüne zamanla da pjama falan ayarlarsın
nisven dgltkn herkesin alıştığı düzen farklıdır bizim evde 21 derece de dediğiniz şekil yatırıyorum üşümez bence
buniii Bende 1 tog giydiriyorum içinde sadece kolsuz zıbını oluyor oda sıcaklığı 22 23 . Sırtı ve göğsü sıcak oluyor terlemiyor da üşümüyor da
ozdenizzz dgltkn benim ev 22 derece ben sadece 1.6 uyku tulumuyla yatırıyorum. Üşüyüp üşümediğini sadece göğüs ve enseden anlarsınız başka hiç bir yeri doğru belirti vermez dikkat etmeniz gereken terleyip de soğuk olmasını çoğu arkadaş üşüme zannediyor ona dikkat edin yeter. Bir de her markanın tog ayarı bence aynı değil ben o yüzden elimle bakmadan almam. E bebek de 2.5 tog gördüm resmen kalın yorgan lcw 2.5 tog daha ince mesela.