Hanimlar kizimin dogdugundan beri gobek akintisi mevcut bi doktor dogumsal kordon kisa kesilmis gobrk bagi dusunce ic ksiim kapanmamis ameliyat dedi biri dedi hic birseyi yok gidip memnun kaldiginiz cocuk cerrahisi oneriniz varmi suan hangisine inanacagimiza sasirdik cunku boyle bisey varsa bekletilmemesi lazimmis daha buyuk seylere srbep olabiliyormus ama simdi tek doktora baglida kalmak istemiyorum