Yani böyle artık saçımı başımı yolmak istiyorum. Memeden keseli iki ay oluyor. Hala asla kesintisiz uyumuyor ya yanına gidiyorum burdayım diyorum yatıyor ya da su diye kendini parçalarcasına ağlıyo öyle su veriyoruz. Öğlen uykularını red ediyor 25 aylık. Dışarıdan görenler çocuğuma hayran siz bide benim içime sorun ömrümden ömür gidiyor bende insanım robot değilim ki insan gibi dinlenmek benimde hakkım hüngür hüngür ağlamak istiyorum ya 😭😭😭