Merhaba ben de başlamak istiyorum 5.ayda. İki haftamız kaldı 5.aya ama kızım yalnızca anne sütü ile beslenirken bile kakasını 3-4 günde yapıyor yapamadığı günler huzursuz ve ağlar oluyor. Ek gıdaya geçince daha beter kabız olursa diye de endişeleniyorum daha anne sütünü bile sindiremiyor diye düşünüyorum beklesem mi 6.ayı bilemedim