Ah bu gece uykusu beni de bitirdi. Gurbetteyim tek bakıyorum esim de yardımcı olmuyor akşam en erken 10 11 arası uyuyor sabh 7 8 arası uyaniyor gece saat basi emmeye uyaniyor söyle 2 saatte bir fln uyansa razıyım yani gece zombiye dönüyorum uyku eğitimi kendim veriyim dedim dış çıkarıyor huysuz diye devam etmedim 5 ay 20 günlük olduk çok şükür de insan gece uyuyamayınca mal gibi oluyor çözüm yok sanırım