rozeriin günün her saatinde yapılır bence. Valla gebelik varsa 3 günde de çıkıyor 1 haftada bildiğim kadarıyla , benim adet düzensizliğim hiç olmadı , 2 gün geçikti dedim bende kesin bir şey var test yaptım çıktı ilkten silik çıkıyor ama anlamıştım. Sonra bekledim 1 hafta kadar tekrar yaptım çıktı.