Yaklaşık 9ay önce sütüm kesildi kızım 3aylıkken. Sağ göğsümde ağrı var zonklama oluyor bazen bazende sızlama şeklinde. Merak edip sıktım bi iki damla süt geldi, damla bile değil sızıntı gibi. Elleyince de bi noktası acıyor. Sağlık konularında biraz cahil olduğum için daha önce göğüs bölümüne sıra aldım ve gittim genel cerrahın baktığını söyledi. Ayın 30una genel cerraha aldım sıra. Bu kadar süre süt kalması normal mi? Sizce bu durum kanal tıkanıklığı mıdır? Halamda meme kanseri var biraz canım sıkıldı ama sütten olma ihtimalini daha yüksek görüyorum. Bu durumu yaşayan varsa yani kanal tıkanıklığı, iltihaplanmaysa ilaç tedavisi mi uygulanıyor?