asilsmom_ 13 aylıkken kestim ben 6 gün sürdü ilk 3 gün çok ağladı ama sonra alıştı uyanınca su teklif ettim icmezse göğsüme alıp sakinlestirdim piş piş yapıp sonra hamak beşikte salladım böyle böyle 6 günde günde alıştı 1 buçuk ay olacak bazen saat başı kalkıyor ama dişten dolayı onun dışında neredeyse kesintisiz 8 saat uyuyor