mirasell70 Kerem0210 emziriyorum suan o yüzden hicbirsey yapamıyorum canım sen nasıl biseye başlamayı düşünüyorsun
mirasell70 aslhnkrts bende öyle durduğum yerden kilolarım gitsin diye umuyorum keşke öyle bisey olsa 😁😁
hangimizsevmedik Kerem0210 evet emziriyorum süt konusunda sıkıntım yok fazla fazla olduğu için başlamak istedim. Zaten bir değişiklik de olmadı. Diyetisyenler ona göre liste yazıyorlar hatta sütü arttıranlar bile var
Kerem0210 hangimizsevmedik maşallah benim az o yüzden korkuyorum ama aynadaki kendimden nefret etmeye başladım
hangimizsevmedik Kerem0210 çok iyi anlıyorum ben de aynı duyumdayım . Ama başlamış olmak bile iyi hissettiyor