Tutiipkiii Ben kullanmıştım 1 yada 2 kere hastalıktan kaynaklı iştahsızdı ilaçtan kaynaklı değil diye düşünüyorum
zehraaaaa38 Tutiipkiii ya biz ilaca başladık kızımda iştahsızlık başladı. 6 ay mıdır bilmiyorum emzirmek için kucağıma alıyorum sürekli kendini geriye atıyor gazı mı var diyorum çıkartmaya çalışıyorum yok falan meme reddine de başladı sanırım anlamadım