Kiwi markayı en çok görüyorum.
Ben fırında yapıyorum: 1lt pastörize süt alıyorum, tencerede ılıtıyorum 3-4dk kadar. Fırını alt üst ayarda 50 derecede 4-5 dk çalıştırıp kapatıyorum. Evde markasının toz yoğurt mayasını doktorumuz önermişti. Sütün içine bu mayadan 1 paket atıyorum daha sonra kavanozlara bölüp fırında 5-6 saat bekletiyorum. 1 gece buzdolabında dinlendikten sonra hazır. Genelde sabahtan yapıyorum ertesi güne hazır oluyor. Bu şekilde deneyin tutmama ihtimali yok bence bende makine alacaktım vazgeçtim çok pratik geliyor bana 5dakikamı almıyor yapması sevgiler🥰