Merhaba anneler benim oğlumun alerjisi çıktı mama kesinlikle içmiyor 4 ay bir haftalıkken doktor ek gıdaya başlattı çünkü kilosu düşüktü alımı yavaştı biraz toparlamak istiyorum pirinç unuyla mamayı püre şeklinde yapıp veriyorum hiç bunu deneyen oldu mu acaba yardım lütfen