Unicorn67 araları 2,5 yaş oldu bizimkiler. Fiziksel bir şekilde hallaluyor ama psikolojik olarak kendinizi iyi hissediyor olmanız lazım. Sevgisi zaten bambaşka. Çok güzel.
Kardeş kıskançlığı oluyor, ilk çocuk ister istemez ihmal edilebiliyor. Burada idare sanatı ve eş desteği devreye giriyor. Bu konularda içiniz rahat olacaksa , Allah da nasip ederse tabii ki kardeş güzeldir 🌷