Benim ilk bir ayım zehir gibiydi deliksiz bir saat uyumazdı 5 günlüktü çarşafta salladık. Kırkı çıkınca düzelir dediler düzelmedi. Ta ki 50-60 lı günlerde bişey oldu geceleri güzel uyumaya başladı Allah Allah dedik. Şimdi çok şükür geçti.3 aylık bebeğim. Allah yardımcın olsun ama bitecek bu günler de sabret