reyhanuygc Herkese selam, Bebeğim 6aylık 3 hafta önce ek gıdaya başladık. Fakat ne yedirsem kabız yapıyor. Muz gibi kabız yapacak şeyler vermiyorum, her yediğine zeytin yağı kullanıyorum yine de geçmiyor. Var mı ek gıdaya yeni başlayıp bu durumu yaşayan? 😑
ninodurbenimadim reyhanuygc Çok geçmiş olsun. Zeytinyağı etki etmediyse hindistan cevizi yağını deneyebilirsiniz bir çay kaşığı kadar.
asi765_ reyhanuygc gün kurusu marmelat şeklinde yapıp ogunlerine ekleyin normal bir durum ama bebisi zorlar tabi kabak çorbası yapın bağırsak dostu 🌸
reyhanuygc asi765_ Marmelat olarak kayısı şeftali veriyorum ama gün kurusunu da deneyeceğim kabızlık bize bile zorken bebeğime içim gidiyor 😔
asi765_ Zeytin yağı fayda eder diyen çok var ama çoğu doktor etkisinin olamdigini soylyr ve haklılar bende çok verdm ama hiç faydası olmadi
beginnerrmomm reyhanuygc fazla yiyordur yediği miktara dikkat edin yavaş yavaş arttırın biz de yaşıyoruz ben probiyotik başladım ilk günden etkisini gördüm pıt pıt gaz çıkarıyor sürekli resmen yenidoğan gibi gaz sancısı çekiyordu rahatladı
reyhanuygc beginnerrmomm Miktar olarak evet tadım kadar değil biraz fazla yiyor bu da gözümden kaçmış olabilir haklısınız azaltıcam porsiyonları artık
reyhanuygc ilknurerogluzun Probiyotik yoğurdunda var aslında onunla mayalıyorum her gün de yediriyorum yoğurdunu. Direkt vermek fazla gelir diye düşündüm probiyotiği bilemedim