3 gün önce bizde sünnet olduk. 2buçuk aylık oğlum. İlk gün kremi sürdü poşete öyle kapattı bu kalsın yarn çıkarırsın dedi doktor odasından çıktık bas bas bağırmaya başladı asla susturamadım bebeğimi ilk defa böyle ağlarken gördüm. Eve nasıl gittik bilmiyorum bezi bi açtım ki bir gün kalsın dediği poşet çoktan kaymış. Anında çıkarıp karton bardak kesip koydum bir beden de büyük bez kullanıyoruz. Çok çiş yaptıysa değiştiriyorum, kaka yaptıysa zaten hemen değiştiriyorum. 3. Gün bitiyor biraz daha rahatladı. Çişini yaptıktan sonra gerisi kolay değil açıkçası 😁 1 hafta iyileşme süreci