Çok yoruldum 4. Ay atagı günlerdir sabahtan akşama kadar çiglık atarak bagiriyor uyumuyor bende uyumuyorum en uzun uykum 1 saat eşim 10-23 00 çalişiyor artık hayattan bezdim dünden beri de öksürük burun akıntısı var burnu tıkalı yarın Dr a götürücem daha aşi olmadı bi de o eklenecek şuan oturdum ağlıyorum neden bu kadar zor diye. Hani kız çocuk 2. Çocuğu dogurturdu? Ben hayattan bezdim. Çok çok zor. Ne uyuyor ne emiyor yaptığı tek şey bağırmak. Normalde de uyuyan bi bebek değildi psikolojim bozuldu artık atagı hastalıgı tahammülüm kalmadı bende bagırırken buluyorum kendimi en sonunda oturdum ağliyorum