Esoz1110 bugün Rize’den döndüm .hava aşırı soğuktu. Yarından itibaren açıyor sanırım.gezilecek yerler Ayder,zilkale,ısırlık,yaylalar var ama çok soğuk olacağını düşünüyorum.dağmaranda bir yemek yiyin bence,ağaran şelalesi var ama şuan gidilir öi bilmem:)Rize kalesinde bir çay için.ve çayeli lale lokantasını şiddetle ama şiddetle tavsiye ediyorum.