Bugün sabahtan beri altını açarken ağlamayıp sadece şaşkın şaşkın bakmaya başladı oğluşum😊Her gün beni şaşırtıyor, alışacağız biz de galiba🤗 Ama üstünü değiştirme faslı hala zor, bugün baya şebeklikler yaparak daha az ağlamasını sağladım🥴 Göbeğimiz de dün akşam düştü, yarın banyo yapacağız, ne kıyametler koparacak bizim çıplak yaygaracı, merak ediyorum🤦🏼♀️🙈