Kızlar benim bebeğim 10 ay 15 günlük kakasını yapacağı zaman kendini kasıyor ve ağlıyordu bunu gaz çıkartırken de yapıyor doktora götürdüm anüsünde çatlak var dedi krem ve duphalac verdi onu kullanıyorum ve bol sıvı ver dedi ilk başlarda iyiydi yine kendini kasıyordu ama ağlaması yoktu dün balkabağı verdim ondan sonra tekrar başladı kendini kasarak ve ağlamaya böyle bir şey yaşayan oldu mu olduysa nasıl geçti.