Zeynepomer96 Doğum yapalı 1 sene oldu hamile değilim ama sanki bebek varmış gibi hareketlenme hissediyorum bir kaç gündür neden olur başına gelen var mı
asrinhatasi Zeynepomer96 benim oğlum 3.5 yaşında gerçekten 1 yaş 2 yaş arasında ben de yaşadım bunu. Açıklaması varsa merak ettim. Post yukarda kalsın
gamseliii Zeynepomer96 aynı şeyi ben de yaşıyorum sanki bebek elini kolunu oynatıyor gibi içeride. Normal doğum yaptım ben de bununla mı alakası var acaba?
beginnerrmomm Zeynepomer96 psikolojiiii👀annenin bedeni bebeğini özlüyormuş. Bebek istemiyosanız bedeninize dikkat edin hamile kalmaya çok müsaitiz 😺😺
mucizemm94 O bana da oluyordu psikolojik kesinlikle 9 ay sonuçta içinde bir canlı kipirdayip duruyor atlatamiyir insan belli bir süre 😁
Zeynepomer96 mucizemm94 ay vallahi psikolojik olabilir en yakın arkadaşım 3. İstemeden hamile kaldı o günden beri fobi gibi oldu bende korkuyorum 😂
birdemlikcay beginnerrmomm Aa manipülasyona bakar mısınız ya şaka gibi bedenimiz bile bizi manipüle ediyor 😂😂
patlakprezervatif Zeynepomer96 benimde bir sene oldu olacak ben de öyle hissediyorum 🤭 Yalnız olmamak rahatlattı. Adette oluyorum ve günü gününe
Zeynepomer96 patlakprezervatif bende aynı şekilde daha geçen ay oldum diyprum hamile olsam 4 5 ay da hissediliyor bu ne alaka
nesizade05 Zeynepomer96 bende bir iki aydır aynısını hissediyorum yaa psikolojim bozuldu artık .diyprum ki kendi kendime kaç aylıkken hareket hissediliyordu 4 aylık olsa karnım belli olmaz mıydı falan ..düzenli de adet oluyorum korunuyoruz da .. gazdır diyorum bazen 🤭
Zeynepomer96 nesizade05 ay inşallah gazdır çok gazsız biriyimdir hamileyken herkes fazla gazdan bahsederdi benim için öyle bi derdim olmamıştı 😁
nuraykcdg Zeynepomer96 Karnimda tamda bu hareketleri hissederken okumam 🙈🤗 kızım 13 aylık yaklaşık bir haftadır bu hareketlenmeler oluyor 😅 sevindim yalnız değilim ☺️