Çok yoruldum artık sabahtan akşama kadar durmaksızın bagırıyor ataktan. Doktor erken uyumadigi için 7 de uyanmamızı tavsiye ettiği hiç uyumadigi için 5 te bile kalkıyorum yine uyumuyor ağlayıp bagurıyor. Sinirlerime hakim olamıyorum artık. Bi de dünden beri öksürüyor burnu tıkalı yarın doktora götürücem artık ne yapacagımı şaşirdim sürekli serum sıkıp aspşratörle çekiyorum faydasi yok. Kesintisiz en fazla 1 saat uyudum günlerdir.. Ne zormuş …. Daha aşı olacak ya offof