5 yaşında kızımın çok fazla takıntısı var hani normal bir takıntı değil defalarca elini yıkıyor en ufak bir yere dokunsa bile sonra sürekli sorular soruyor buraya dokundum birsey olur mu, unutunca geçecekmi, geçecek desem bile tatmin olmuyor sormaya devam ediyor gerçekten geçecek mi diye böyle bu tarz soruyu ard arda soruyor, sormadan duramıyor bende çok yoruldum artık bizimde huzurumuz kalmadı evde en ufacık birseyi bile defalarca soruyor ağlıyor kendini rahatlatmaya çalışıyor ama oda olmuyor sabrediyorum am çözüm olmuyor napıcam bilmiyorum