Can_imin_Cani Kizlar 37.5 atesimiz vucudu cok sikack calpol verdim 5saat once bide simdi verdim baska napabilirim yardim
Hazine_aykut Can_imin_Cani bizim aşı değil ama emmek için uyandı başı sıcak olunca ölçtüm 37,6 geliyor ateş düşürücü vermedim bnde şuan uyanık ve uyumuyor da
Tuba Can_imin_Cani merhabalar, bize doktorumuz 38,5 dereceye gelince ateş düşürücü vermemizi önermişti. 37,5 ateş değildir sadece normal değerden biraz fazla sıcak. Çokmu huzursuz ki bebeğiniz?🥺
Mom_29_08_2019 Korkma canm üstünü kesinlikle giydirme gerekirse ılık bi duş aldır bide sık sık emzir emzirmen her ilaçtan iyidir korkma inşallah geçer🙏🙏
Kbrnrsgrrrr Ayagının altına limon sür.Şerbetli su yap bi iki kaşık ver devamlı ılık suyla irkilmeyecek sıcaklıkta olsun yıka elini yüzünü çok ateşi yok bebeğinizin sakin olun ilaç 38,5 görmeden vermeyin