Merhaba kızlar gecen arkadasımı cagırmıstım oğlu hastalanmıs yere basamıyordu falan gece dedi ama ona ragmen oturmaya geldi. Bense cocuk dinlensin diyendim ama mecburiyetten kabul ettim gelmesini herneyse. Dün gece oğlum ağladı kasıldı vs… gece ateslendi ve kesinlikle basamıyor yere aynı komsumun anlattıgını yasadım. Dr ona grip olmus demis ama ne bilim hic böle diğer oğlumda yasamadım … normal mi boyle bisey ?? Bilen yazsın dr gidicem birazdan ama merak ediyorum böle bisi yasayan varmı