n58 zaten normal doğumu ebeler yaptırır. Yetkileri ve gerekli eğitimleri mevcut.
Hastanede her zaman elbette doktor bulunur. Aksi bir durum gelişirse de anında gelir.
24 saat nöbet tutuyorlar. Elbette ki belli bir uyuma ve dinlenme saatleri mevcut. Bu hakları da yasalarla korunuyor. Mevzuatta bile uyku saati var yani.
Yasa dışı her hangi bir durum söz konusu değil.
Hekiminiz gelmiş gerekli müdahalede bulunmuş, sağlıcakla büyütün yavrunuzu. 💛