mirayel tabi canım benimde memede uyuyor ben de minimum hareketle yanıma yatırıyorum o da şanslıysam 1 saat uyumuş oluyor, yani atak sonunda bebeğim biraz daha büyümüş olacak diye avutuyorum kendimi yeni beceriler falan, hoş bu kadar zorluğa atak sonunda konuşmasını bekliyorum yani ahhahshsjd