Aynısını hatta daha şiddetlisini yaşadık kızımda.Sulu sulu açık yara gibiydi egzeması ve sürekli kaşınırdı.Bu yüzden 5 aya kadar eldiven taktım yavruma kaşıyıp yarası açılmasın diye.Kortizonlu kremler kullandık hepsi geçici etki yaptı.Bu arada yumurta alerjisi çıkmıştı ama kakasında herhangi bir sorun yoktu.Daha sonra kendiliğinden geçti.Bu süreçte siveno şampuan ve bioderma atoderm kremini kullandım.Çok faydasını gördüm.Ama kızımda konak yoktu bence alakası yok konakla egzemanın