Bize 2+1 daire çıktı. Eşimin arkadaşına 3+1 daire çıktı. Biz onun dairesini almak istiyoruz ama galiba onun üzerine peşinatı yatırmamız gerekiyormuş bende güvenemiyorum daha önce başına böyle bir şey gelen var mı? Acil dedim çünkü 1 saat içinde dönüş yapıcaz aklım çok karışık