asligg bende çok yaşadım daha beterini yaşadım gece uyumaz sabahlardık sabaha karşı 5-6 hatta 7 de uyuduğu olurdu. 10 da geri uyanır gün içinde yine uyutamazdım. Kucağımda uyutmaya çalışırdım gözleri dalardı kapanırdı beşiğe koyup sessizce odadan çıkardım ki ağlaması başlardı asla uykuyu sevmedi. Doktorlar da uykuyu sevmiyor dediler. Şuan 3 yaşını geçti halen uykuyla arası pek yok. Eskisi gibi değil ama yine uyuması gece 1-2 -3 bulur sabaha karşı 1-2 kez uyanıp su ister tuvalete gitmek ister sonrasında bi yarım saat kadar uyanık durur zorla uyutmaya çalışırım. Şuan uyanık 6 buçuktan beri ayakta gündüz uykusu da yok. Yine bununla gece yarısını buluyoruz. Artık alıştım mı diyeyim bilmiyorum eskisi gibi göze batmıyor 🙄