ilayda0 Kitsu öğle uykusu uyuduğu zaman kaçta uyursa uyusun dıyorum ama uyumadıgı zaman erken yatsın ıstıyorum ama oda yokk kabulencez artık yapçak bşy yok bız onlara uydurcaz ayak😄🤣🥺