Kendinizi suçlamayın lütfen, tüm anneler aynı şeyleri yaşıyor bazisinin bebeği güzel yer uykusu kötü olur bazi bebekler hiç bir şey yemez, bizde de biberon reddi , kilo alamama , yemek yedirememe gibi durumlar oldu, hala mamasını az da olsa şırınga ile vermeye çalışıyorum, tam4 aydır şırıngayla mama veriyorum çok zorluğu var ama bunların hiç biri sizinle ilgili değil, bebekler genel olarak boyledir, her şey geçicek diye ben de akil sağlığıml korumak adina boyle kendimi teselli ediyorum, kendinizi suçlarsaniz işin içinden hiç çıkamazsınız🌸siz çok güzel ve güçlü bebeği için herşeyi yapan annesiniz her şey gecicek merak etmeyin🙏🏻🌸