Kızlar perperişan oldum neymiş bu böyle. 3 ay 19 günlük olduk. Nedensiz ağlıyor bağrıyor. Memeyi emmek istemiyor . Hiçbir şekilde susturamıyorum üst kattan yardıma kayınvalidem iniyor sesi binayı ayağa kaldırıyor. Gece desen uyku yok 1.5-2 saatte bir uyanıyor. Öğlen hiç uyumuyor. Delirmek üzereyim.ne kadar sürüyor böyle ? Nasıl başa çıktınız önerileriniz neler?