dyal Merhaba Bugün 73 günlük olduk. Gaz yapan yiyecekleri yemeye başlamalı mıyım? Sürekli aynı şeyleri yemekten sıkıldım. Bebeğime Relactaz ve nurse Harvey’s kullanıyorum. İyi geldi gibi
katya59 dyal Ben herşeyi yedim ya amaa her yemekte kendi tabağıma kimyon kullandımm bebeğim 2 ay 6 günlük
dyal katya59 maşallah. Bende başlım bari yemeye. Çünkü emzirirken her şeyi yiyince ek gıdada bebek çok zorlanmazmış