9793selaam ben hamileyken neredeyse 7. Ayında hareketlerini hissettim. Hatta doktora sordum biraz tembel olabilir sağlığında sorun yok dedi, bakarken de hic hareket etmezdi. Çok az hissettim hareketlerini. Kaynanam anlattı esimde aynen boyle olmus hatta dedi doğunca durduramayacaksin diye gerçekten oyle oldu. Eğer doktorunuz sorun yok dediyse uyuyordur annesi.