Merhaba. 8 aylık bebeğimi ben sağarak besliyorum. Normalde ek gıdadan önce 120-150 cc süt içen bebeğim şimdi kahvaltı ara öğün ve akşam yemeğini tabağını bitirir şeklinde yiyor🧿 ama içtiği anne sütü cc miktarı azaldı. Bu normal mi acaba? Hatta gün içerisinde normalde 3 kez süt içer 4.gece uykusu sütünü içip uyurdu. Şimdi bir tane sütü hiç istemiyor. Vermesem de olur yani. Normal mi acaba? Bu durumu yaşayan var mı? Mama veren anneler nasıl yapıyorsunuz?