Kızlar nasıl bişey ya dört küçük çocuğum var en küçüğü iki aylık en büyüğü 6 yaşında. Ama nasıl söyliyim yani iş bitmiyor. Mesela sabah uyandığım zaman koltukların altı falan tozlu oluyor bi kaç oyuncakta kalmışsa tam kirli duruyor ne bileyim mesela bulaşıkları yıkadınız çıktınız öğlen zamanı bişeyler atıştıracaksınız lavabonun içine kirlileri koyuyorum ama dezgahı temizliyorum mesela sürekli o işi o an yapamıyorum ya yorgun oluyorum ya yetişemiyorum. Camlar kirli silmemişim yetişemiyorum sizde nasıl ya 7/24 evi temiz olan varmı varsa nasıl yapıyor