aslnhan Arkadaşlar az önce bir posta yorum yapayım dedim araya 5 kere reklam girdi sizde de oluyor mu sinirim bozuldu böyle olunca cevap veresim de gelmiyor yorumlara falan .
aslnhan aslnhan hatta şu anda post yorumları okurken bile reklem giriyor bu ne böyle ya valla silicem heralde böyle giderse uygulamayı
simseklivekalpli aslnhan Canımız Annemiz, reklamlar sistem tarafından gösterilir. Çıkış/arka plana alma yeni reklam başlatır; yalnızca reklamı kapatıp devam edin. Mutlu Forumlar. 💜
aslnhan Nikita ne yorum okuyasım , ne de yazasım geliyor 5 kere bölünüyor okuduğum yazdığım şey , çözümü yok mudur acaba moderatörler görür inşallah
aslnhan simseklivekalpli gerçekten bir yorum yaparken 5 kere reklam girdi araya reklamı kapatıyorum yine çıkıyor anlam veremiyorum malesef
aslnhan goldengate evet zaten o yüzden sinirlerim bozuldu , abartıyı siz benim abartım olarak nitelendirdiniz ama olmayan birşeyi niye söyliyeyim ki
aslnhan goldengate pardon yanlış anlamısım kusura bakma ☺️evet maalesef öyle oluyor niyeyse anlayamadım bende