Merhaba 3 aylık bebeğim çok ağladığında ya da uykuya geçişinde hep ışığa lambaya bakıyor uzun uzun, seslendiğimizde dönşyor fakat ona bakarak uyumak istiyor. Sakinleşince de sonrasında devam ediyor. Işığı kaptıyprum kırmızı ışık moduna alıyorum yine aynı komple kapatınca uykuya zor da olsa geçiş yapıyor.bunların dışında ışığa bakıp gülmesi sesler çıkarması da garibime gitti. Bir oyuncağı var mavi renk üstünde gökkuşağı gibi renkler var eşek.. ona da aynı tepki onu gördüğü an ağlıyor sa sakinleşiyor duruyor bakıyor izliyor gülüyor konuşmaya çalışıyor iyi bir şey mi kötü sinirsel bir şey mi anlayamadım help meeee 🙄🫣 bu arada bize gülüyor özellikle babasına 🫠 konulmaya çalışıyor sesleri taklit edip çığlık atıyor sadece öerak ettim 🌺🌺