Aslında şikayetimiz yoktu nötrofil düşükliğünden takipteydik 3 yaşından sonra yükselmeyince genetik test yapıldı onda lösemi sendromu ve monozomi 7 mutosyonu görüldü.Ama aynı durum babamızdada çıktı ve bu zamana kadar hiçbir şikayeti yok.daha sonra kemik iliği biyopsisi yapıldı ondada hiposelüler kemik iliği dendi.Ve şimdi karyotip test kromozom analizi yapıldı sonuç bekliyoruz allah kimseyi evladıyla sınamasın.o pızitif gelirse ilik nakline yönlendiriliyor.