Merhaba 34 aylık kızım babasının tıraş makinesi ile elini çizgi şeklinde kesti. Makinenin üzerindeki pas mıydı kan mıydı bilmiyorum. Su üzerine tutunca ne lekesi ise çıktı. Pas çıkar mı? Bu zamana kadarki bütün aşıları tam. Yeniden tetanoz aşısı yaptırmama gerek var mı