kayabahce Kızlar huzursuz bağırsak sendromu için dr sakinleştirici verdı ama gece sık sık uyanmaya başladım bu ilaç yüzünden mi
Hiilyuss kayabahce ben kullanmıstım ergenlikte. Uykusuzluk yaptysa doktorunuzdan değiştirmesini isteyin
3kedili2bebekli kayabahce henüz yeni basladiysaniz normal bir de sabahları için ilacı daha güzel etki ediyor 2-3 haftaya geçer
3kedili2bebekli kayabahce geçer yakinda wma çok etki ediyorsa söyleyin doktor değiştirsin beni çok güzel uyutuyordu