PapatyaMom_ Merhaba kızlar bebeğim 4 aylık ek gıda zamanı yaklaşıyor ve ben nasıl başlıycam günde kaç kez ek gıda vercem asla bilmiyorum doktor söyler mı onu da bilmiyorum bu konu da tecrübeli anneler bana biraz bılgı verirmisiniz 🌸🥹🫶
busbus59 PapatyaMom_ bizim doktorumuz 4. Ayda başlattı bir yumruğu kadar verebilirsin dedi sonra sonra kafama göre çoğalttım şuan 6 buçuk aylık
AtesPerisi PapatyaMom_ 5 aylıkken başladım doktor izniyle tabiki 3 gün kuralı ile sebzeleri meyveleri verdim şimdi 6 aylık oldu karışımlara geçicem artık
asi765_ PapatyaMom_ bı öğün yeterli bir yemek kaşığı kadar yeterli ilk gün yavaş yavaş cogaltrsnz sebzelrden baslyn
AtesPerisi PapatyaMom_ daha yeni adepte oluyor sadece tadım aşaması ben hem emziriyorum hem mama veriyorum zaten ek gıdayı da bir yemek kaşığı kadar yiyor tadımlık ama güzel yiyor sürekli istiyor