Omerinannesii Önce bir bebeğinizin ayağını ölçün. Çünkü kaba bir ortalama ile, 12 aylıkken bebek 18 no da olabilir, 19 hatta 20 no da olabilir ilk başlangıcı.
Ondan sonra ayağı 4 hafta ara ile ölçün.Böylece büyüme hızını az çok anlarsınız. 3-4 ayda 1 numara da atabilir, 5 ayda da 6-7 ayda da.
Ben bu şekilde oğlumunkini anlayınca,indirimden ayakkabı alıp kullanabildim de.
Örneğin; oğlum iri doğdu (boy uzun) ve eşime çekmiş.Eşim zaten 45-46 no giyiyor. İlkadıma 10. Ayda 19la başladık. 13. Ayda 20 no oldu. Şuan 16 aylık 21 giyiyor ama 22 de hafif bol yani 21,5 gibi.
Ben doğmuşum 2kg 😂 Zaten 35-36 giyiyom, annem saklamış ilk adım ayakkabılarımı 1 yaşımda yürümüşüm 17-18 no 😂