Kızlar 3.5 yaşında ve 2 yaşında iki bebem var ve bu sabah hiçbir sebep yokken ikisi de halsizdi ve büyüğü ateşlendi sanırım küçük de ateşlenecek. Başka hiçbir belirti yok. Ne ishal ne öksürük ne kusma hiçbir şey. İkisi de halsiz ateş var ve uyudular sadece. Ne olmuş olabilir gerçekten aklım durdu. Geçen hafta gastroenterit olmuşlardı şebeke suyu içtiler ben müdahale edemeden (sabah yüzlerini yıkarken bir anda içti ikisi de müdahale edemedim). Ama düzelmişti. İlaçlar daha 3 4 gün önce bitti bugün yine bi halsizler. Neden olabilir aklınıza gelen şeyleri yazarsanız o belirtiler açısından da takip edeyim ikisini de.